Saturday, January 15, 2011

dia yang bernama F

susah hidup kalau kita dah buat baik kat orang . baik sangat pun tak boleh.makin lama makin melampau.hati mana yang tak sakit ? dan aku dapat rasakan betapa sakit nya hati  diperlakukan macam tu.dan memang perit bila kali petama aku merasainya.aku da sehabis baik da untuk dia . kau nak apa lagi.selama ni aku jage hati dan perasaan dia,ambil berat pasal dia ,tapi apa yang aku dapat? sakit hati,pedih hati,dan yang berkaitan dengan sakit jiwa dan raga lah.tapi nape la aku cepat rasa kasihan kat orang,cepat sangat nak maaf kan kesalahan orang?nape aku tak boleh jadi macam dia ? dia tak boleh jadi macam aku ? sebab aku perempuan aku kene mengalah ke?hmm takpela .memang da nasib aku kan.aku pun bukan berminat nak cerita pasal love story aku kat sume orangg.ni pon sekadar luahan.hmm :(
saya sayang awak F

0 comments:

Post a Comment

OK :)