Sunday, January 30, 2011

melaka again

cerita untuk harini : cuaca hari ni memang best sangat kalau nak dibandingkan dengan petaling jaya tu . kat sana dah la panas macam neraka jahanam je. kalau kat sini aman damai dan nyaman je , cume ada beberapa yang tidak menyenang kan aku .seperti prasarana yang kurang memuaskan. biasalah dah kata pun kampung . harini cousin aku ajak aku pergi kenduri orang kawen . oleh kerana mak ayah aku dan yang lain lain keluar aku pun ikut la pergi orang kawen tu . so boleh lah makan sedap -sedap sikit . hahaa..tapi rupa - rupanya indah khaba dari rupa . cume ada 3 menu makanan je kat sana  .. sumenya yang berkaitan dengan kari ..haishh~ terpaksa akur dengan apa yang ada even tak sejiwa dengan perut aku -.- 

ni lah teratak usang nenek aku 
masih kukuh walaupun orang gemok macam aku yang duduk
tepi jalan pun jadi lah ..
sekali sekala je pun ..

*
*
*
*
*
*
* TAMAT LAH UNTUK HARI NI *
oktqbye :)

0 comments:

Post a Comment

OK :)