Sunday, June 19, 2011

pasar malam :)

hello readers :) kali ni saya nak bercerita tentang suasana di pasar malam . and saya pasti semua orang  suka pergi pasar malam kan ?macam - macam boleh dapat  lagi untuk cari makan-makan. nak dicerita kan malam tadi saya telah ke pasar malam yang berdekatan dekat taman medan . oh sesaknya bukan main. rata-rata ramai yang kesana hanya pusing2 cuci mata . tak penat ke ? baik duduk rumah tengok tv la . selalu nya keadaan dan suasana di pasar kita akan suara penjual2 jerit2 buat promote barang dorang tapi sekarang susah nak dengar. lagu - lagu endon semakin berleluasa dipermainkan di gerai-gerai. mana pergi lagu melayu ? langsung taknak  dan tak berminat  nak agungkan lagu melayu ? ok lah suka hati kome la . ni lagi satu cerita yang best dan agak menarik ;) ada satu geng mat kepit ni melintas depan saya . sambil melemparkan jelingan yang sexy tu . grrrrrr . geli ouh .dalam hatiku berkata pakai foundation bape lapis tu bang ? putih semacam je . ke baru abis shooting jadi hantu cina?  nasib baik saya keseorang . kalau lah ada gang . memang da kene . sory la . saya memang pantang kalau ada kaum lain nak memperkotakkatikan kaum wanita ni . ok . sorry to say la . kalau dah laki tu buat lah cara lelaki . buat malu kaum sendiri je .

0 comments:

Post a Comment

OK :)