Monday, July 18, 2011

saya cuba

assalamualaikum readers ;) rasa bosan la pulak tak buat apa apa malam ni . so baik nya kalau saya share-kan sesuatu. hari berganti hari . masa berganti masa .saya masih menunggu-nunggu lagi 148 hari untuk menghadapi SPM . ada yang da mula takut . gerun. cemas.resah gelisah menghadapi tarikh keramat ni .termasuk saya cikgu kata spm tu sekali je seumur hidup . tak boleh nak repeat balik.. mak pulak cakap spm da dekat jangan asyik nak fb je.baca buku lagi bagus .. hmm okay mak nenek pulak kata kalau tak lepas spm kawen je hmm kenapa la orang tua selalu berfikiran macam ni ? tak lulus spm je terus kawen zaman dulu boleh la cite. sekarang da zaman moden la nek . orang pun tak pandang kalau spm kita teruk kawan pulak kata `anis kau kene belajar betul-betul dari sekarang ,kau boleh hmm yela dorang pandai . tapi untung la dapat kawan yang banyak bagi kekuatan .semangat sikit nak belajar si dia pula cakap `anis saya sokong awak dari belakang.awak boleh ok la saya akan cuba lakukan ia dengan sebaik mungkin saya harap tak akan kecewa kan sapa-sapa . doa kan kejayaan saya okay :)

0 comments:

Post a Comment

OK :)