Monday, February 14, 2011

selamat tinggal pn lim & pn tan

gambar paling menarik bagi aku :)

hari ini satu perkara sedih yang telah melanda di sekolah menengah hutan perempuan taman petaling .dimana 2 orang cikgu yang sangat baik ,terbaik , sporting and so on  akan berpindah,pada mula nya aku sikit takde perasaan sedih ke,nak nangis ke,tapi bila aku tengok sume orang dah nangis aku dah mula lemah.tapi nasib baik aku dapat cover . haha.tahniah untuk aku.tapi memang seday sangat lah . dua dua cikgu ni memang sporting sangat , lagi - lagi pn lim .dia pernah jadi guru BI mase aku F2 .dia memang guru yang baik :) dan lepas ni tiada lagi guru yang akan bagi nasihat , teguran lepas perhimpunan :(






dan dalam merasai kesederhanaan majlis ini.satu kejutan telah muncul,dimana ex pengetua Taman Petaling telah datang  .wah bergaya lagi , so sekarang beliau telah bergelar DATIN SRI HJH NORMAH ..



tidak melepaskan peluang :)


0 comments:

Post a Comment

OK :)