Thursday, February 3, 2011

yeah sunway lagoon

kerja 2 hari untuk rm10 sejam .. cool kan ? kerja yang paling gampang,seronok,dan langsung tak memenatkan..cume kene berdiri untuk beberapa jam dan memerlukan suara dan daya tarikan je..ok la kan..tak de la sampai nak kene angkat batu ke besi ke apa ke. sesuatu yang pelik masa mula mula sampai kat sunway lagoon tu . kelihatan beberapa jejaka yang pakai baju berwanaa purple. rase pelik aneh dan lucu sedikit . selama aku kerja beberapa bulan sebelum ni ,tak pernah ada pekerja lelaki kat department aku ni,tak tau la kalau peraturan baru yang membolehkan lelaki kerja kat bahagian ni . maklum la ,lelaki ni kan kurang sikit daya tarikannya..hahaa..untuk hari pertama kerja aku kene campak kat surf beach . memang aku dah jangkekan aku akan dicampakkan kat sana..so kene terima la.bagi aku lagi best kerja kat surf beach kalau  nak dibandingkan dengan atas . kalau kat atas kene berdiri tegak macam beratur hari isnin kat sekolah , tak bole sembang-sembang ,biasa lah perempuan kan mesti la nak sembang-sembangkan? yang bestnya kalau dicampakkan kat surf beach ni macam-macam bole buat,boleh makan sesuka hati , bersembang-sembang , dan lepak-lepak ,hehe..ni nak cerita pasal sorang pekerja lelaki ni ,pada mulanya aku ingatkan dia ni lembut .yela aku tengok dia sopan santun je.tapi bila dia bukak je mulut dia suara jantan terkeluar.aku terkejut beruk kot..hahaha...pastu aku terperasan ada lovebites kat leher dia (sory aku bukan stalker sangat pun) memang da terang-terang lah yang dia ni lelaki sejati ..ok tamat lah cerita untuk harini ..

0 comments:

Post a Comment

OK :)