Tuesday, March 29, 2011

bulan paling busy

pejam celik,pejam celik dah tak sangka da nak masuk bulan april da..cepat nya masa berlalu..terasa macam beberapa hari baru masuk sekolah.padahal da hampir tiga bulan berlalu  .bagi spm candidate macam aku  ni menghitung hari jela menunggu spm dan sekolah abis....seramnya...sejak dari aku tengok orang amik result spm last week aku dah tak boleh nak duduk diam dah..tak boleh tahan tengok orang dapat keputusan straight A+ . Lepas dari aku tengok orang dapat keputusan yang tercemerlang tu aku dah tak bole main-main da..aku pun nak jadi orang bijak pandai pandai macam mereka,even aku sedar sape diri aku.tapi nape mereka bole je ? why not aku tak bole? aku akan cuba semaksimum yang mungkin.So dah nak masuk bulan April .aku rase bulan ni memang penuh dengan dugaan cubaan rintangan yang akan berlaku .macam-macam hal yang akan berlaku bulan ni..dengan tension kerja akaun yang akan datang tak lama lagi.tak ada masa nak main-main ke.berfoya-foya ke..kene terpaksa lupa kan keseronokan sume tu untuk setika .i`ve to focus on my study..spm sekali je seumur hidup . sebelum ni dah dua kali aku kecewa kan mak dan ayah aku..kali ni aku tak kan bagi mereka kecewa lagi .i`ll try to make them proud of me..that my promise .spm tunggu aku noh..nanti aku datang bawak senapang ,peluru , hang tunggu ja noh :)



0 comments:

Post a Comment

OK :)