Tuesday, March 8, 2011

kisah 3 bangsa

semakin lama semakin kuat pengaruh penjajah dilaksanakan. konon nya nak merealisasikan hajat yang terpendam lah selama ni .kami sebagai anti penjajah masih ramai yang tak berpuas hati dengan undang-undang yang baru diperkenalkan.tolong lah jangan buat kami semua menderita .kami dah besar . kami mempunyai hak kebebasan.jangan lah sampai kami melakukan perkara yang tak sepatutnya.jangna biar kan kami bersikap radikal .ni lagi satu cerita masa perhimpunan , semua orang berebut-rebut nak pegang mic . haisshhh..konon nak luah kan segala perasaan yang terbuku dan tersirat selama ni la -.- ada satu orang ni . telah berjaya merampas mic dari seseorang.dengan tanpa perasaan segan dan silu nya dia telah mencerita kan tentang 3 perkara yang manusia manusia dekat TP hill ni .dia cakap pasal trend2 manusia - manusia yang tak berguna selalu buat . konon nya budak malayu suka kale rambut,macam macam warna ada,konon nak jadi mat salleh celup.ke saluran air kat rumah diaorang da berkarat.god know that .pastu cerita pulak pasal bangsa cina pulak,konon nya diaorang ni suke ada `sigbun` atau lebih familiar dengan langsir rambut.tak tahu la pulak apa motif nak ber`sigbun` ni . dah macam ****** je aku tengok . hahaah.lagi satu cerita pasal bangsa hindia . diaorang suka nak lepas kan rambut. apa motif pun tak tahu  la ? nak bagi kutu bebas ke apa la agaknya ? hahahaha..yang pelik nya orang yang sibuk2 nak complained pasal 3 bangsa ni langsung tak sedar .sume ciri ciri yang telah dia bagitahu tu ada kat diri dia . aduhh mana pergi malu ? `paku dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih`lain kali fikir la dulu sebelum nak cakap tu .
<3 malaysia

0 comments:

Post a Comment

OK :)