Saturday, May 14, 2011

dah melampau lah ni ,


hari berganti hari .masa berganti masa. tinggal beberapa bulan je lagi aku akan meninggalkan sekolah ni. sekolah yang aku rasa aman dan damai dari kesibukan kota.aceceh..hahaha.maklumlah disekolah aku atas bukit.sebelah hutan.sekolah mana lagi kalau SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PEREMPUAN TAMAN PETALING :) selama 5 tahun aku sekolah ni aku cukup berpuas hati dengan sistem undang-undangnya.tapi selepas sistem pemerintahan sekolah ni bertukar . memang macam haram jela peraturan dia.macam macam lah nak diperbaharu dan dipeketatkan .

pasal rambut .
sume student dikehendaki clip rambut betul-betul.masala ni selalu nya pelajar cina yang buat.dorang suke buat langsir kat muka dorang.maklumlah cuaca semakin hari semakin panas menggila.melayu dan india pun tak kurang hebatnya.yang melayu gedik nak colourkan rambut.india pulak suka nak lepas kan rambut..kalau tak ikut peraturan ni rambat bakal dikerat . watafish la kan ? nasib baik la aku bertudung :) thank god :)

tak bole isi air masa P&P
kisah ni berlaku semalam masa aku dekat anjung . sorang budak peralihan tengah isi air dekat watercooler.tiba-tiba ada sorang ni datang,tengking2 budak tu.pastu dia bertindak dengan drastiknya buang botol air budak tu dalam tong sampah.macam ni ke seorang warga pendidik ? yang aku tak bole terima dia dah malukan budak tu depan pelawat.kalau aku , aku dah nangis da kot.tak payah nak malukan budak tu depan pelawat . lek2 la kalau nak mara tu .kesian kat budak tu . baru f1 . apa je dia tahu. lagi 1 faham faham lah sikit cuaca sekarang . nak tengok ada pelajar mati kepanasan baru nak take action ?

yang tak bole blah pagi -pagi dah buat lawak..suruh pelajar beratur cepat-cepat depan kelas.satu cara nak cepat kene lari la kan? bila ada yang dah lari dia kata jangan berlari pulak ? apa ni? nak jadi tingtong ke ?pastu suke sangat berebut mic dengan pengawas.haishh nak sangat pegang mic.jadi penyanyi la kan..

secara konklusinya aku bersyukur sangat sebab tahun ni last aku berada kat sini ;) yeay :)



ikutkan hati rasa nak panggil geng kak limah bako je :)







0 comments:

Post a Comment

OK :)