Sunday, June 12, 2011

SAYA MASIH ANAK JATI KELANTAN

yeahhhhhhhhhhh kelantan kalah . hmm so what ? aku tak dapat apa apa pun kalau kelatan kalah. tapi aku berasa sedikit terkecewa lah .  HAHAA . ok . aku tak tahu la kenapa ramai sangat orang ANTI KELANTAN . sebab korang benci sangat dengan orang KELANTAN ? sebab sistem politiknya ke? sebab orang kelantan ni banyak melahirkan manusia manusia bijak pandai ke ? banyak perempuan yang cantik-cantik ke? atau sebab dorang ni suka bergaduh bila kalah ? ok pasal ok politik ? hmm aku tak berani nak comment apa apa la . sebab aku masih under age lagi dan aku kurang berminat pasal-pasal politik ni .pasal ramai yang pandai asalnya dari kelantan ? hmmp buat apa korang tak puas hati pasal ni . dah dorang memang nak pandai . dah dorang berusaha untuk jadi pandai . maka pandai lah dorang . tak macam aku :P HAHAH . perempuan kelantan cantik ? memang akui ramai perempuan kelantan yang asli kebanyakkannya dorang cantik . tak macam aku . aku ni fake kelatan . hahahaa.bukan pure kelatan . so aku tak lah secantik perempuan kelantan yang pure tu :) pasal dorang ni suka bergaduh tu pulak tu aku sokong . mungkin mereka tak boleh terima kenyataan yang team mereka dah kalah . maklumlah korang tak fikir dari timur dorang datang mai KUALA LUMPUR  beli lagi TIKET  semata mata nak support team dorang tapi kalah pulak.biasala tu kan ? adat pertandingan. lagi satu korang kene lah faham orang tengah marah dan tidakpuas hati . macam macam boleh berlaku .  huh -.- so sekarang ni aku tak paham lagi kenapa ada yang segelintir daripada kita-kita ni ANTI KELANTAN . dan suka hati lah korang nak meng-ANTI KELANTAN  lagi ke tak , AKU KESAH APA ? walau apa pun aku tetap rakyat KELANTAN ,




i love kelantan very much :)

0 comments:

Post a Comment

OK :)