Thursday, July 14, 2011

bawak - bawak bertahan lah

hello selamat hari rabu :) alhamdulillah akhirnya dapat jugak aku kesekolah harini . setelah sehari tak sekolah.so cerita pasal harini memang best la.ada gossip terbaru tentang `PENGKIT`kata sekolah aku . sory lah tak de niat nak mengaibkan sekolah sendiri.cuma nak share je.ada desas desus mengata 4 orang masuk dalam 1 tandas yang sama dan pada masa yang sama . kiranya 2 couple lah. ya allah dorang ni tak puas-puas lagi ke ? apa je lah yang korang boleh buat dalam tandas tu?setakat hisap-menghisap? sedut-menyedut? apa rasa wey ? dulu dalam kelas . and now dalam tandas pulak? tahan pulak dengan keadaan tandas tu ?mana mana pun boleh la kan ? nasib lah sekolah aku tu takde jantan.kalau tak dah ramai agaknya yang terlanjur dan mungkin ada yang termengandung.selisih malaikat empat puluh empat lah~ tu satu cerita..lepas tu pulak pasal apa yang akan terjadi esok . dengar cerita esok mata-mata sekolah aku takde kat sekolah dengan guru-guru sekali. and yeahhh lah kan. esok sekolah aku bebas tanpa mata-mata tu semua..apa pun boleh buat..boleh bawak..hahhaa.nak bawak tv LCD 40`inch , peti ais 2 pintu,blander,periuk belanga pun boleh bawak..Ttak sape berani buat spotcheck.kuasa veto telah diberikan untuk esok .gunakan ia dengan sebaik mungkin :)  HAHAHAHAHA
sekian untuk harini ,

0 comments:

Post a Comment

OK :)