Monday, July 25, 2011

family vacation

hey assalamualaikum :)  sudah sekian lama aku tidak meng-update blog yang makin terkubur ni .semakin lama semakin pantas masa berlalu . pejam celik - pejam celik dah nak masuk bulan 8 . bagi yang nak amik exam besar tahun ni . hanya menanti hari untuk menghadapi nya . tapi tak perlu nak terlalu stress sangat lah kan . wat peace,wat chill,eat lek dulu la kan. HAHA . so dekat-dekat nak exam ni baiklah kita buat sesuatu yang boleh kita buang perasaan takut tu . macam apa yang berlaku kat aku hujung minggu ni . ayah aku bawak kiteorang sefamily bercuti :) walaupun tak lama tapi kire okay la . dapat jugak beriadah bersama-sama family. dapat la jugak tenang kan otak dari duduk kat petaling jaya tu . HAHAHA.so aku nak share lah kat korang apa yang best nya selama 2 hari 1 malam aku di negeri sembilan :)

 hey saya anis :)
sebelah tu mak saya yang gojes :)











0 comments:

Post a Comment

OK :)