Saturday, June 25, 2011

manusia berubah

selamat hari hari :) harini macam macam aku dapat gossip terbaru . haish senang betul dapat korek rahsia orang ni .lagi lagi dengan ada nya facebook :) ada satu gossip yang betul betul menarik sampai aku meragui kepastiannya . ni cerita pasal sorang ex senior sekolah aku . dulu aku kenal dia sebab dia ni pengkid paling terkenal  kat sekolah aku . menjadi adat la kalau dalam satu sekolah tu semua nya perempuan kan . dah takde sape nak jadi lelaki , nak jadi hero . so perempuan lah jadi hero nya. sampai kan aku geli gelemen bila tengok dorang bermesraan ni . grrrr . aku pun pelik macam mana boleh datang perasaan `sayang`cinta`kasih` antara perempuan dengan perempuan ? kalau laki dengan perempuan tu normal la kan .. ni perempuan dengan perempuan ? nampak sangat dunia ni dah terbalik . nak dipendekkan cerita aku baru dapat dapat tahu pengkid ex sekolah aku tu dah jadi wanita sejati . alhamdulillah . yang lagi best aku dapat tahu dia dah jadi anak buah david teoh . kiranya pelakon la. wah lagi aku terperanjat beruk . walauapapun tahniah dan syukur diatas perubahan yang agak drastik aku kira . betul kata orang manusia berubah satu masa nanti :) harap pengkid2 yang lain pun akan berubah sama :)





0 comments:

Post a Comment

OK :)