Wednesday, June 22, 2011

suasana dihari rabu

salam :)
cerita pasal hari rabu .aku benci hari rabu ! sebab :
  • pagi-pagi da kene paksa bersukan .
  • lepas tu belajar dalam keadaan yang berpeluh .
  • habis class lambat
  • nak makan susah
  • balik rumah lambat
dan yang paling aku tak suka sebab suasana masa balik dalam bus . tahu tahu aja la biasa sume orang da bergabung dalam satu bus . macam macam bau ada. bau wangi yang teramat, bau masham , bau pahit . kalau seharian aku duduk dalam bus tu mahu mati kering aku dalam tu . yang lebih membuat keadaan dalam bus tu semakin meriah disesabkan budak budak sekolah dari ceruk hutan mana tah . yang tak reti nak duduk diam dalam bus . aku tau lah masing tengah padat + sendat dalam tu . tolong la diam sikit  . buat malu nama sekolah je -..-

macam ni keadaan pada waktu petang dalam bus pada hari rabu .
macam sardin dalam tin pun ada gak .


in this photo



3 comments:

anis said...

gea i love you

Nizam Ijam said...

Entry yang best..

”Cara Tinggal LINK di Comment”

anis said...

:)

Post a Comment

OK :)